Kompetansemål etter 4. årssteget
Tal
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- utvikle, bruke og samtale om ulike reknemetodar for addisjon .....av fleirsifra tal både i hovudet og på papiret.
Kompetansemål etter 7. årssteget
Tal og algebra
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- finne samnemnar (bm.: fellesnevner) og utføre addisjon ..... av brøkar
- stille opp og løyse enkle likningar og løyse opp og rekne med parentesar i addisjon ..... av tal.
Kompetansemål etter 10. årssteget
Tal og algebra
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- utvikle, bruke og gjere greie for ulike metodar i hovudrekning, overslagsrekning og skriftleg rekning med dei fire rekneartane
Kompetansemål etter 2. årssteget
Tal
Mål for opplæringen er at eleven skal kunne:
- utvikle, bruke og samtale om varierte reknestrategiar for addisjon ..... av tosifra tal og vurdere kor rimelege svara er.